fredag 10. juli 2009

Systemet

Dagene er snart talte til neste kur. En gryende klump i magen kommer noen dager i forveien, og humøret synker. Jeg innhentes av virkeligheten!


Forberedelsene starter alltid noen dager i forveien med at jeg ringer C2, Radiumen, for å minne de blant annet på å bestille luftambulanse. Som sist skulle jeg innlegges søndag. Denne gang for å starte med undersøkelsene av nyrer og hjerte på mandags morgen.


I dag fikk jeg beskjed fra C2 at luftambulansen ikke kunne hente meg søndag, men kunne mandag, dermed utsatte C2 mine undersøkelser og oppstart av kur.

Om kurene utsettes gang på gang, forlenges min sykdomsperiode. Jeg er inneforstått med at dette kan skje om blodverdiene mine ikke er kommet opp, men om det skal skje gang på gang på grunn av systemet blir det vondere å svelge. Det kan kanskje høres litt rart ut at jeg blir oppgitt over en dags utsettelse, men det handler om planlegging, motivasjon, hva du som kreftpasient og familien innstiller deg på, og ønske om å få gjennomført kurene raskes mulig. Cellegiftkurer ønsker ingen kreftpasienter å dra ut i tid. Dessuten er kurene livsnødvendig.


Undersøkelsene denne gang var godt planlagt og bestilt fra siste opphold. Familien hadde innstilt seg og hadde bestilt reise søndag. Det er ferie i Norge, og mannen min som skal være med har planlagt ferien sin ut fra innleggelsesdato. I tillegg er han avhengig å ha med seg datteren vår på 5, som også har ferie. De skal sammen med sønnen min være med som støtte denne gang på kuren. For meg er det viktig psykisk å ha med følge på kurene. I tillegg blir den som følger en viktig hjelp både for meg og avdelingen, siden jeg er avhengig av krykker og kommer meg ingen vei uten hjelp når cellegiftstativet er koblet på.


Der sto vi i dag med endret innleggelsesdato, og en kur som da ville avsluttes neste helg. Siden luftambulansen ikke prioriterer tilbakføringer av pasienter ville jeg sannsynlig ikke bli hentet hjem før over neste helg. Jeg ville få lange ekstradøgn alene på Radiumen, og familien ville sitte hjemme å vente alene i ferien.


Jeg undres på dette systemet?

Hvem bestemmer innleggelser, er det luftambulansen? Eller er det behandlende sykehus? Luftambulansen hadde i dag spurt C2 om de kunne flytte mine undersøkelser og utsette behandling for de ikke ville prioritere meg på søndag. C2 mente dette var greit. Jeg som pasient var ikke spurt, jeg har ingen stemmerett i dette. Jeg sammen med min familie må innordne meg etter hva luftambulansen og C2 finner ut, og det 2 dager før avreise. Kanskje er det greit, kanskje skal vi pasienter aksepterer slike avgjørelser tatt av systemet.


Jeg er dog ikke helt enig i det. Når kjente prioriteringsordninger i luftambulansen blir underkjent for at luftambulansen skal enten skaffe seg en mindre travel søndag eller en flyfri søndag i juli.


Eller var det økonomi som spilte en rolle for denne gangs priorteringer. Ble det plutselig dyrere å fly meg ned søndag enn mandag denne gang? Eller var det at jeg nå er blitt en nedprioritert rutine pasient, fordi jeg er avhengig av luftambulansen ned til mest sannsynlig alle kurene mine? Vel, jeg har en livstruende sykdom. Påkjenningen av denne sykdommen, som for meg har ført til en stor funksjonsnedsetting, og 9 planlagte tøffe cellegiftkurer, er enorm stor for meg og familien. Jeg kan ikke se at min behandling skal nedprioriteres i forhold til de fleste andre pasienter som transporteres med flyene, trass i at jeg skal forflyttes mange ganger. Desto større påkjenning.

I løpet av de 7 turene jeg har hatt med luftambulansen kan jeg heller ikke kunnet se at noen av mine medpasienter ombord flyet har vært i en verre situasjon enn meg.

Jeg valgte å ringe luftambulansen personlig i dag, ganske så frustrert, og spurte hva dette handlet om. Da var det ikke problem for luftambulansen å komme på søndag og hente meg, men de hadde ikke et klart svar på hvorfor de opprinnelig utsatte meg i første omgang.


Eller kan det være C2 som underkjenner mine undersøkelser og behandlinger? Skal det ikke være slik at et landsdekkende spesialistsykehus skal være førende på når en pasient skal legges inn? Skal de tillate seg og forhandle med luftambulansen om når pasienten kan legges inn? Burde ikke de prioritert pasientens både helse og "ve og vel" først?

Er systemet blitt slik at luftambulansen forhandler med spesialisthelsetjenesten over hodet på pasienten for at de skal få turene gjennomført slik de selv ønsker det?


Jeg har reist med luftambulansen 7 ganger, alle de ulike anestesisykepleierene som har vært med og som planlegger og prioriterer pasientene har sagt det samme. Pasienter som skal til "3.linje sykehus" (landsdekkende sykehus) for undersøkelse/ behandling er prioriteringsgruppe 1. Når pasientene tilbakeføres er de i laveste prioriteringsgruppe.


Som regel mestrer jeg likevel tilslutt å motivere meg til kurene. Oftest er motivasjonen å telle ned kurer. Nå skal jeg starte på min andre syklus av 3, og vet akkurat hvordan hver enkelt kur er! Jeg er dog i oppoverbakke enda, det er enda 2 kurer til før jeg er over halvveis. Det er tungt å gå i oppoverbakke. Det tungt å tenke at det er høst, kaldt og mørkt når jeg er ferdig med 9 kurer. Det er tungt å tenke at jeg skal være kvalm og slapp enda 6 ganger. Det er tungt å tenke at jeg ikke skal være tilstede for familien min i enda mange måneder. Det er tungt å tenke at kneet mitt er borte og pr. i dag fungerer dårlig. Men det er en ekstra belastning for meg å kjempe imot systemet, som jeg føler er innkonsekvent, dårlig kvalitetsikret, og preget av at pasienten tildels er glemt. Det kan virke som at systemet skal ivareta seg selv først, og at de ikke er til for pasienten.

Ikke nok med at jeg gruer meg til kurene, men jeg opplever nå å kjempe meg ned til avtalt, planlagt og rett tid for kurene!

27 kommentarer:

  1. Kjære Åse Kirstine,
    Jeg vil takke deg for at du bruker krefter på å dele dine erfaringer med oss. Jeg håper at det også kan gi deg noe godt tilbake. De beste ønsker for neste tur og jeg håper at du for senere turer og behandlinger blir tatt med på råd før planer endres. Brukermedvirkning må bli mer enn bare honnørord. Alle gode ønsker til deg og familien.

    SvarSlett
    Svar

    1. Ryan har vært en glede å jobbe med. Han er veldig profesjonell, lydhør og oppmerksom på lånebehovene dine. Jeg vil anbefale ham til alle som er på utkikk etter en pantelåner. {Atlasloan83@gmail.com / whatsapp +1 443 345-9339} fra Marie NSW

      Slett
  2. Kjære Åse
    Ønsker deg god tur! Jeg syns du er ekstra tøff som orker å kjempe mot systemet - det bare viser hvor mye styrke du har i deg.
    Vi skal "passe huset" mens dere er borte. Varm klem fra alle oss i nr 3

    SvarSlett
  3. Hei Åse!
    Sårt og rørende å lese om dine opplevelser. Vondt å akseptere at planer blir endret. Enda verre når en ikke får informasjon om begrunnelsen. Bra du ringte og spurte. Helsevesen har mye å lære ifht kommunikasjon. Hva med å tatt en telefon og opplyst om årsaken til at det blir utsatt?? Ikke mye som skal til.

    Vil ønske deg og din famile lykke til og at dere finner på noe gøy som å lese vitser, spise jordbær og glede dere over at dere har hverandre.

    God klem fra din tidligere kollega Siv Alfhild som er gravid i 7 mnd.

    SvarSlett
  4. Hei alle sammen er her for å vitne om hvordan jeg fikk min lån fra fru Laura Smith etter at jeg brukt flere ganger fra ulike lån långivere som hevdet å også vitne til høyre i dette forumet, jeg trodde vitnesbyrd hvor reell og jeg søkt, men de ga aldri meg lån. Jeg var i behov av et presserende lån til å starte en bedrift og jeg brukt fra ulike lån långivere som lovet å hjelpe, men de ga meg aldri lånet. Inntil en venn av meg introdusere meg til fru Laura Smith som lovet å hjelpe meg og faktisk hun gjorde som hun lovet uten noen form for forsinkelse. Jeg trodde aldri det fortsatt pålitelig lån långivere før jeg møtte fru Laura Smith, som faktisk bidro med lån og endret min tro. Jeg vet ikke om du er på noen måte har behov for en ekte og presserende lån, gratis gjerne kontakte fru Laura Smith via hennes e {mrslaurasmithloanfirm@hotmail.com}

    Maria

    SvarSlett
  5. Oppmerksomhet:

    Trenger du et lån for å konsolidere din gjeld? Er du i behov av et lån til
    finansiere eller utvide virksomheten din? eller for bil kjøp, kjøpe et hus og
    andre personlige lån ETC vi gi langsiktige lån i fem til femti år
    maksimalt med 2% rente. Du er 100% sikre.

    kontakte oss via e-post adresse: mortgageloanfirm1999@gmail.com

    SvarSlett
  6. Velkommen til Robert Niemoeller Loan Investment Services, Vi tilbyr lån på 2% til kundene inneed av alle typer lån, det være seg personlige lån, business lån, student lån etc, Hvis interessert i et lån, kan du kontakte oss for mer informasjon ... kontakt oss på: robertniemoellerloan@gmail.com

    SvarSlett
  7. God dag,

    Er du i nogen form for økonomiske vanskeligheder? Har du brug for et lån for at rydde din gæld? Skal du øge din økonomi? Er du en forretningsmand, der ønsker at udvide sit firma. Du rådes hermed til at kontakte den virkelige helt, tillid og effektiv udlånsfirma for dit lån. Jeg er anerkendt af både individer og regeringen for vores store effektivitet.


    TJENESTER INDEHOLDER:
    * Personlige lån (sikkert og usikret)
    * Business Loans (Secure and Unsecured)
    * Forbedring
    * Opfinder Lån
    * Auto lån
    etc. ..

    Venligst kom tilbage til os, hvis du er interesseret, via easyloanfirm2020@gmail.com

    Vi er certificeret,
    Troværdige, pålidelige, effektive, hurtige og dynamiske.

    Hilsen,
    Hr. Derek douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    3% Tilgængelig og garanteret lånetilbud

    SvarSlett
  8. Jeg heter joan Jeg vil takke frank queens Loan Company som hjalp meg med å få et lån. I de siste tre månedene har jeg søkt etter et lån for å betale meg gjeld, alle prøvde å ta meg av pengene mine til jeg endelig møtte Frank Queen Loan Company. Han var i stand til å gi meg et lån på $ 25.000 USD. Han kan også hjelpe deg. Han har også hjulpet andre kolleger av meg. Hvis du trenger økonomisk hjelp, vennligst kontakt firmaet hans via e-post: (frankqueens64@gmail.com) Jeg tror han kan hjelpe deg. Kontakt ham for å få hjelp akkurat som han hjalp meg. Nedenfor er hans ord med oppmuntring til de som søker en legitim og ærlig privat lånegiver

    SvarSlett
  9. Jeg tror aldri at HIV / ADS virkelig har en kur, til jeg møtte en testamente som skrev opp en av Dr Yare ex patient, hvordan han brukte Harbs til å helbrede henne og familien fra HIV / ADS, jeg gir ham også en prøveversjon fordi jeg har vært lever med HIV de siste 5 / halv årene, jeg var virkelig klar til å gjøre noe for å sikre at jeg kvitt det, det var hvordan jeg kontaktet ham, han fortalte meg bare ikke å bekymre meg om det lenger, han forberedte noen Harbal medisin og send det til meg her i mitt land gjennom en leveringstjeneste, vel ta det som han instruerte meg, så etter noen dager spurte han meg om å gå på prøve, som jeg egentlig gjorde, men for min største overraskelse som testresultatet kom ut, jeg fant ut at det var negativt, oh min Gud, fred ble automatisk restaurert tilbake til livet mitt. Jeg visste ikke hva jeg skulle si enn å fortsette å tenke Gud på det han har brukt Dr. Yare til å gjøre i livet, vennligst folk i verden, hvis du har eller går gjennom vanskeligheter, ikke nøl med å gi Dr Yare et forsøk , jeg tror så mye at forsøket definitivt vil overbevise deg, som jeg alltid forteller vennene mine, (det er ingen skade i å prøve) jeg vet at det er så mange svindlere på nettet som parader seg selv som leger, selv om jeg faller for dem separat, til jeg mente Dr Yare, han er ekte og veldig gjennomsiktig, skal i tilfelle du vil nå ham eller diskutere med ham, her er hans e-postkontakt Drgodstimeyare@gmail.com med den siste samtalen jeg bare hadde med ham noen dager siden, som jeg oppdaget at han også har behandling for herpesinfeksjon, hemorroider eller hauger, svampinfeksjoner, menstruasjonssmerter, problemer med barnebarn eller flere savnede vogner, kreft, vaginale infeksjoner og alle slags vanlige bakterieinfeksjoner, husk at problemdeling er et problem løst . Gud velsigne Dr. Yare for hans fantastiske arbeid. Du kan også nå ham på whatsapp +2349078438948

    SvarSlett
  10. Jeg tror aldri at HIV / ADS virkelig har en kur, til jeg møtte en testamente som skrev opp en av Dr Yare ex patient, hvordan han brukte Harbs til å helbrede henne og familien fra HIV / ADS, jeg gir ham også en prøveversjon fordi jeg har vært lever med HIV de siste 5 / halv årene, jeg var virkelig klar til å gjøre noe for å sikre at jeg kvitt det, det var hvordan jeg kontaktet ham, han fortalte meg bare ikke å bekymre meg om det lenger, han forberedte noen Harbal medisin og send det til meg her i mitt land gjennom en leveringstjeneste, vel ta det som han instruerte meg, så etter noen dager spurte han meg om å gå på prøve, som jeg egentlig gjorde, men for min største overraskelse som testresultatet kom ut, jeg fant ut at det var negativt, oh min Gud, fred ble automatisk restaurert tilbake til livet mitt. Jeg visste ikke hva jeg skulle si enn å fortsette å tenke Gud på det han har brukt Dr. Yare til å gjøre i livet, vennligst folk i verden, hvis du har eller går gjennom vanskeligheter, ikke nøl med å gi Dr Yare et forsøk , jeg tror så mye at forsøket definitivt vil overbevise deg, som jeg alltid forteller vennene mine, (det er ingen skade i å prøve) jeg vet at det er så mange svindlere på nettet som parader seg selv som leger, selv om jeg faller for dem separat, til jeg mente Dr Yare, han er ekte og veldig gjennomsiktig, skal i tilfelle du vil nå ham eller diskutere med ham, her er hans e-postkontakt Drgodstimeyare@gmail.com med den siste samtalen jeg bare hadde med ham noen dager siden, som jeg oppdaget at han også har behandling for herpesinfeksjon, hemorroider eller hauger, svampinfeksjoner, menstruasjonssmerter, problemer med barnebarn eller flere savnede vogner, kreft, vaginale infeksjoner og alle slags vanlige bakterieinfeksjoner, husk at problemdeling er et problem løst . Gud velsigne Dr. Yare for hans fantastiske arbeid. Du kan også nå ham på whatsapp +2349078438948

    SvarSlett
  11. Har du behov for lån av noe slag?
    Er du i noe økonomisk rot, eller trenger du penger til å starte opp din egen bedrift?
    Her er en mulighet til å få små og store lån for å forbedre og starte opp virksomheten din uansett. Vi gir ut lån til publikum til en svært redusert rente på 3%. Vi er dynamiske, pålitelige, effektive og tillit verdige. Kontakt oss nå for kort og langsiktig lån. Kontakt oss nå, for mer informasjon og søknad.

    Vi tilbyr personlige lån, gjeldskonsolidering lån, venturekapital, virksomheten lån, utdanning lån, boliglån eller "lån av noen grunn!". Men vår metode gir deg muligheten til å angi hvor mye lån du trenger og også varigheten du har råd til

    EMAIL: eaglehomemortgage001@gmail.com
    VI TILBYGER DIN LÅN FOR DIN KORRESPONDENS OG SVAR I OVERENSSTEMMELSE.

    hilsen,
    Fru Lola Daniel

    EMAIL: eaglehomemortgage001@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hallo
    Vi er en kristen organisasjon grunnlagt for å hjelpe folk i behov for hjelp, for eksempel økonomisk hjelp. Så hvis du går gjennom økonomiske vanskeligheter, eller du har noe økonomisk problem, og du trenger penger til å starte din egen virksomhet, eller du må betale dine regninger, med lang og kort varighet av ditt valg med lav rente på 2% per annullering for enkeltpersoner og bedrifter. Vennligst kontakt oss i dag via e-postadresse: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM) Bibelen sier (Lukas 11:10) For alle som spør mottar; Den som søker finner; og til den som banker, vil døren bli åpnet. Så ikke gå glipp av denne muligheten fordi Jesus er den samme i går, i dag og for alltid. Vær så snill, dette er for alvorlig og Gud frykter folk. Få våre oppriktige hilsener fra kristen organisasjon. Kontakt oss i dag via denne e-postadressen: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM)

    SvarSlett
  13. Hallo,
       Er du interessert i å få lån? Vi tilbyr lån som spenner fra personlige til industrielle lån til interesserte personer og selskaper som søker økonomisk assistanse eller vekst. Vi tilbyr store og små mengder lån til våre kunder. Vi tilbyr også Lang og korttidslån med pålitelig garanti Våre lånerenter er svært lave og rimelige med en omsettelig varighet. Vioffer våre lån til våre kunder i USD ($), GBP (?) Eller Euro (?) Og i de følgende kategoriene.
    Auto lån
    Huslån
    Bedriftslån
    Personlige lån
    Eiendomslån.
    Jeg venter på ditt svar i dag. For mer info, kontakt: collinsmark640@gmail.com

    SvarSlett
  14. Hallo

    Trenger du et presserende lån for å møte dine økonomiske behov? Vi tilbyr lån fra 2000 til 50 000 000,00. Vi er pålitelige, kraftige, raske og dynamiske, ikke sjekke kreditt og tilby 100% garanti for eksterne lån i denne perioden.

    Vi lånte også hele valutaen med en 3% rente på alle lån .... Hvis du er interessert, kom tilbake til oss med denne e-posten.

    Vennligst returner til oss, hvis interessert, med eaglehomemortgage001@gmail.com

    Din kjære,

    Fru Lola Daniel

    E-POST: eaglehomemortgage001@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er Alexander Alexis, en privat pengeinstitutter og virksomhedsfinansiering til fast ejendom og enhver form for virksomhedsfinansiering. Jeg tilbyder også lån til enkeltpersoner, virksomheder og enheder. af 3% pr. annullering Pris for årlig og 0,5% pr. annullering månedlig basis, lånevilkår determinant. Kontakt os for mere information
    Du kan kontakte vores e-mail: avantcreditfinancials@gmail.com


    Vær hilset.
    Alexander Alexis

    Øjeblikkelig lånetilbud

    SvarSlett
  16. I'm a Private Lender and Investor, Do you need a legit, honest, honest and quick loan? We can help you with 100% guarantee We can offer business and individual loans, More also we finance projects of all kinds. For more information contact us at:bigloan15@gmail.com

    SvarSlett
  17. Til hvem det måtte gjelde
    Vi tilbyr personlige, kommersielle og forretningsmessige lån med svært minimale årlige renter på en lav% innen 1 år til 50 år tilbakebetaling varighet periode til noen del av verden. Våre lån er godt forsikret, da maksimal sikkerhet er vår største prioritet. Interesserte personer bør kontakte oss via e-post:

    customercare@kabusinesshome.om
    Kennethabrighten@kabusinesshome.com
    nettside: kabusinesshome.com

    Takk skal du ha.
    Ledelse.

    SvarSlett
  18. God dag

    Hvis du er forretningsmand eller kvinde? Hvis du har nogen økonomisk stress eller har du brug for penge til at starte din egen virksomhed? Har du brug for lån til

    betale af gælden eller betale regninger? Har du lav kredit score og har du svært ved at få lån fra lokale banker og andre pengeinstitutter? Har du brug for et lån eller finansiering som:


    a) personligt lån

    b) uddannelse,

    c) Gældskonsolidering,

    d) ekspansion,

    e) osv



    Vi tilbyder lån til enkeltpersoner, firmaer og samarbejdsorganer med 3% rente pr. Årligt. Minimumsbeløbet du kan låne er $ 2.000,00 US til maksimalt $ 50 millioner. Vær venlig at kontakte os med e-mail-oplysningerne nedenfor.


    KONTAKT OS NU: trustfirm2010@gmail.com


    NAVN: Hr. Andy Cole


    Hurtigt og nemt tilgængeligt lån

    trustfirm2010@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei alle sammen,
    Har du behov for økonomisk hjelp?
    Vi gir lån på minst Euro / USD 1.000,00 opp til maksimalt
    Euro / USD 500,000,000.00 med en praktisk varighet fra 1 til 30 år
    til en svært redusert rente på 2%.
    Trenger du et forretningslån?
    Trenger du et individuelt lån?
    Ønsker du å kjøpe en bil?
    Trenger du et boliglån?
    Trenger du et lån for å betale din gjeld?
    Trenger du stor kapital for å starte ditt forretningsforslag eller
    ekspansjon? Du har mistet håp, og du tror det er ingen vei ut og
    Din økonomiske byrde vedvarer fortsatt?
    Ikke nøl med å kontakte oss for virksomheten.
    Kontakt oss via e-post: (JOHNROYSTER321@GMAIL.COM)

    Konsernsjef (CEO)
    E-post: (JOHNROYSTER321@GMAIL.COM)
    Whatsapp nummer +2347060613783

    SvarSlett
  20. Hei jeg heter Larry Scott Gregory, og jeg er en privat lånegiver.

    Har du behov for et lån? Ønsker du å være økonomisk stabil? Eller vil du utvide virksomheten din? Vi tilbyr selskapslån, auto lån, virksomhetslån og personlig lån til en svært redusert rente på 3% med behagelig varighet som er omsettelig. Dette tilbudet er åpent for alle som vil kunne betale tilbake i rett tid.

    Kontakt oss via vår e-post: larryfinance@yahoo.com eller WhatsApp, +2349051442970

    Jeg venter på deg raskt svar.
    Larry Scott Gregory

    SvarSlett

  21. LÅNANSØKNINGSSKEMA FOR Å FYLLES
    God dag, trenger du bedriftslån? trenger du personlig lån? har du tenkt å låne lån? i hvilken hensikt? Dette er å informere hele publikum om at det er et lånefirma som gir lån med lav rente. Vi er en registrert og statsgodkjent lånefinansiering firma.Vi gir ut lån til annen organisasjon, skoler, sykehus, enkeltpersoner, kirker forretningsmenn og kvinner som er økonomisk ned. Dette er en mulighet for at du kan utvide virksomheten din og betale alle dept. ikke nøl med å videresende søknaden din nå. For mer info, kontakt: Philipmarkloanfirm8420@gmail.com eller ring telefonnummer +918123901736

    SvarSlett
  22. Vi tilbyr raskt lån, så hvis du trenger et presserende lån, kontakt oss i dag via e-post: harryjim598@gmail.com

    SvarSlett
  23. Leter du etter et lån raskt? Ønsker du å bosette dine regninger og kjøpe eiendom Investeringslån Byggelån? Jeg kan garantere deg 24 timers låne godkjenning. Vi er et investeringsselskap i verdensklasse som tilbyr alle typer finansielle tjenester med fleksible tilbakebetalingsvilkår og en rettidig sluttkurs. Kontakt oss via e-post andyjameslending@outlook.com for detaljert informasjon.

    SvarSlett
  24. Har du behov for lån av noe slag?
    Er du i noe økonomisk rot, eller trenger du penger til å starte opp din egen bedrift?
    Her er en mulighet til å få dine små og store lån til å forbedre og starte opp virksomheten din på anykind.we gi ut lån til publikum til en svært redusert 2% rente. Vi er dynamiske, pålitelige, effektive og tillit verdige. Kontakt oss nå for kort og langsiktig lån. Kontakt oss nå, for mer informasjon og søknad.

    Vi tilbyr personlige lån, gjeldskonsolidering lån, venturekapital, virksomheten lån, utdanning lån, boliglån eller "lån av noen grunn!". Men Vår metode gir deg muligheten til å angi hvor mye lån du trenger og også varigheten du har råd til

    EMAIL: eaglehomemortgage001@gmail.com
    Whatsapp: +1 (512) 980-1469


    VI TILBYGER DIN LÅN FOR DIN KORRESPONDENS OG SVAR I OVERENSSTEMMELSE.

    hilsen,
    Fru Lola Daniel

    EMAIL: eaglehomemortgage001@gmail.com

    SvarSlett
  25. Velkommen til FREEMAN FINANCIAL SERVICES PLC - en unik lånesøgningstjeneste for alle!

    Vi er velrenommerede finansieringsinstitutter udlån til enkeltpersoner, organer samarbejder, virksomheder og virksomheder, der har brug for et lån.

    Er du forretningsmand eller kvinde? Har du nogen økonomisk stress eller har du brug for penge til at starte din egen virksomhed? Har du brug for lån til at afregne din gæld eller betale dine regninger eller starte en god forretning? Har du en lav kredit score og har svært ved at få et lån fra lokale banker og andre finansielle institutioner?

    Vi er her for at hjælpe dig med at få et lån på 2% og ingen kreditcheck, vi tilbyder lån personligt lån konsolidering, venturekapital, business lån, uddannelseslån, realkreditlån eller "lån af en eller anden grund." Vores metode giver dog mulighed for at angive det nødvendige lånebeløb og varigheden du har råd til.

    Vi afventer dit hurtige svar
    Email adresse: (kentfreeman224@gmail.com)
    Hr. Kent Freeman.

    SvarSlett
  26. Dear Sir/Madam,

    Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan,student Loan, debt consolidation Loan e.t.c. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/Whats app)
    Mr. Mike Morgan

    SvarSlett