tirsdag 15. juni 2010

På tur til Radiumhospitalet

Da er dagen her igjen! Tre friske måneder har gått, og de går raskt. Dagene i denne uka er ikke gøy, tankene nager natt og dag. Tenk om? Hva om? Hva skjer om de finner noe på lungene mine? Hvordan vil jeg reagere, Christian, Emil, Henning og Kirstine? Herregud, jeg orker ikke å bli syk igjen.
Vel, jeg biter tennene sammen og pakker kofferten for 2 dager i Oslo. Kanskje kan jeg slippe ned skuldrene torsdag ettermiddag? Da blir det et velfortjent glass med vin og god mat i Oslo by.

5 kommentarer:

  1. Kan godt forstå bekymringen, tipper det er rikelig med sommerfugler i magen. Krysser alt jeg har for at alt er bra! Skal tenke på deg, og venter i spenning på oppdatering.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Jag skriver igen.....LYCKA TILL på radium :). Tror jag vet vilka tankar du slites med, till 3 månaders kontrollen....Ja, jag tycker det är svårt å formulera mig, men många goda tankar till dig och din familj

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  4. Masse, masse lykke til. Krysser alt som krysses kan for deg!!

    SvarSlett
  5. Tenker på deg... Lykke til!!

    Klem fra Mary (BFH)

    SvarSlett