søndag 21. februar 2010

Ikke i form

Ny pencilinkur! Tja, hva skal jeg si, luftveisinfeksjonen vil ikke slippe. Igjen ble jeg verre til helgen, kroppen verket, bilhulene var tette, øyeverk og hoste. Ikke det at jeg ikke har trening i å være inne mens andre er ute, eller holde senga når jeg har mest lyst til å være oppe, men nå er jeg utålmodig og sliten av forkjølelse. I tillegg orker ikke psyken så mange nedturer mer, jeg faller litt sammen nå når luftveisinfeksjonen stadig har forverret seg. Jeg er fantastisk lei av å være syk, lei av å ha vondt i kroppen, lei av å bli satt tilbake.
Forrige uke bedret formen seg så bra. Fredag før helgen hadde jeg min første intervalltrening på Elipseapparatet, samt en god treningsøkt med fysioterapeuten min. Nedturen var derfor stor fredags kveld da jeg ble dårlig igjen. Nok en gang har jeg sittet inne hele helgen, og tygger nå på min andre pencilinkur. Nok en gang må jeg avvente trening de neste dagene, og jeg hater det.
Det er 1 måned til kontroll på Radiumhospitalet, og tankene mine vandrer uoppfordret mye til kontrollen. Det er ikke lett å styre tankene bort, og tenke 100% positivt hele tiden. Av og til sniker det seg tanker inn som er litt angstpreget. For hva om lungene mine ikke er fine neste måned?
Mmm, det er snart vinterferie, jeg håper på bedre form, og litt mer positivisme!

1 kommentar:

  1. Hei Åse!

    Sender deg varme tanker med håp om at infeksjonen snart vil slippe taket.Og nå når formen din var bedret og du var i full gang med trening.Forstår godt du er sliten og lei av dette,du har opplevd nok det siste året.
    Beundrer deg Åse,du ser frem mot vinterferie og bedre form - du klarer å finne det positive opp i det hele!
    Vit at vi er mange som tenker på deg og ønsker deg fine dager framover!

    Hilsener og klem fra Marie F

    SvarSlett