onsdag 10. juni 2009

Gratulerer med dagen kjære mannen min!


Mannen min har bursdag i dag!

Og han fortjener en stor bursdagshilsen! Han står på og bærer familien gjennom dette med ro og styrke! Og han er verdens snilleste mann!

Selv om mor var utslått i morges, fikk han en liten pakkesermoni og bursdagssang før han dro på jobb. Kirstine mente han burde ha hatt frokost på sengen da...det må bli neste år :)

Det er ikke lett å følge opp alt i en hverdag når jeg er i slik situasjon som nå. Jeg er så vant til å ha full kontroll, og hadde ønsket jeg kunnet laget han en deilig middag og drukket vin med han. Men formen er så dårlig at du egentlig bare registrerer deg selv, og har ikke ork til andre. Det lille jeg tar ut blir mest til Kirstine og gutta!

Gratulerer med dagen Christian!

7 kommentarer:

  1. Takk min kjære!
    XXX. Din Christian.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen Christian!

    Dere kan heldigvis å kose dere tross alt, bare se på bildet; en kreftsyk kjæreste innendørs, en stor-stor hytte å beise og likevel såååå blid (det hjalp litt med øl..)

    Klemmer fra fotograf Camilla og med-beiser Hans Martin

    SvarSlett
  3. Du får hilse og si gratulerer med dagen til han fra meg !
    Hedda.

    SvarSlett
  4. Stå på Åse, det er helt utrolig at du deler dette med andre. Fikk høre du var syk via Bjørge og Trude for en tid siden. Det er spesielt å se hvor skjørt livet er, det er da vi ser hva meneskens rundt oss betyr!! Ønsker deg og dine lykke til og håper og tror det beste. Hils Christan å si at vi må finne ett nytt baseng å feste i etter at vi solgte på Innlandet!!! Mvh Harald S

    SvarSlett
  5. Hei Åse. Følger med bloggen din, synes det er utrolig flott at du orker å dele dette. Tenker mye på deg og familien din nå. Glemmer ikke dine gode ord og klemmer da vi for 2 år siden stod i en tøff periode med en alvorlig syk datter innlagt på sykehus. Livet er en berg og dal bane , det har jeg lært mye om de siste årene. Stå på videre, ønsker dere all styrke dere kan få i tiden fremover. Klem fra Ellen Heggem

    SvarSlett
  6. Hei Åse, takk for at du deler dine opplevelser med oss. Kjente og ukjente. Så rått, ærlig og varmt! For hver dag som går kommer du en dag nærmere en frisk tilværelse. Stå på og god bedring! Tenker varme tanker for deg! Boinker litt også!
    Hanne T

    SvarSlett
  7. Hei Åse, jeg har lest bloggen din og vil bare si at jeg synes du skriver veldig godt. Jeg har også hatt et nært forhold til kreft og kjenner igjen beskrivelsen av følelsene. Mye forskning viser at måten man takler en diagnose på kan være avgjørende for prognosen. Det handler om når du blir frisk og ikke om... Den mentale styrken. Yoga er et tips. Både for den psykiske smerten og det fysiske ubehaget, bl.a kvalmen. Utifra det du skriver her, virker det som om du er en ressurs sterk person med mange nære rundt deg. Det er utrolig viktig for å komme seg igjennom. En dag om gangen.
    Etter regnvær kommer solskinn...(-:
    All mulig lykke til deg.
    I.

    SvarSlett